Zeptejte se

Následný formulář použijte k nahlášení libovolného problému při přípravě, zpracování či podávání projektové žádosti v oblasti primární prevence rizikového chování.

V případě problému doporučujeme nejdříve podívat se na stránku FAQ - často kladené dotazy. Pokud tam najdete odpověď na svůj dotaz, ušetříte čas sobě i pracovníkům uživatelské podpory.

V případě nejasností či problémů s vyplňováním žádostí o dotace na rok 2019 využívejte výhradně služeb helpdesku v systému (pole se záchranným kruhem), ve kterém specifikujte svůj dotaz a vyplňte požadované kontaktní údaje. Tím máte dotaz zálohován a stejně tak i odpověď na Váš dotaz je zaznamenána pro případ pozdějších nesrovnalostí.

 Provozní doba helpdesku pro žadatele o dotaci pro rok 2019:

3. 9. 2018 – 28. 9. 2018.

Na vaše dotazy bude reagováno vždy nejpozději do 24 hod.

Lhůta pro předkládání žádostí je až do neděle 30. 9. 2018. Upozorňujeme, že se jedná o neděli a o víkendu 29. - 30. 9. helpdesk fungovat nebude, proto doporučujeme neponechávat odevzdání žádostí na poslední chvíli.